dimarts, 11 de setembre de 2018

Agraïments a Gabriel Amores per la feina feta


Recentment l'entrenador del primer equip, Gabriel Amores, ha presentat la seva dimissió. Nosaltres com a club només tenim paraules d'agraïment per la feina feta al cap davant del Amateur, assolint dos ascensos i portant el nostre equip a primera catalana.
La gran tasca feta durant una mica més de tres anys, tant d'ell com del seu cos tècnic, deixa un gran record. Des del club volem desitjar-li molt d'èxits allà on li porti el destí, tant en allò personal com professional.

A continuació adjuntem la carta de comiat:

Buenas tardes, 
El presente es para comunicar que no seguiré liderando por cuarto año consecutivo el equipo de futbol amateur UCF Cambrils Unió, que milita en la Primera Catalana, grupo II.
Las circunstancias personales, ajenas al futbol y el propio desgaste personal durante este período, me han hecho valorar que lo más apropiado en estos momentos es dar un paso al lado y dejar que otra persona con ilusiones renovadas inicie una nueva etapa en este amateur que tanto cariño le tengo.
Han sido tres años intensos y llenos de emociones, dejando UCF Cambrils Unió en la categoría que se merece. Sin duda, un club humilde, de la zona de Tarragona, que se ha hecho respetar y se ha situado como uno de los referentes de la demarcación. 
Lo dejo habiéndome vaciado por completo y creyendo haber puesto mi granito de arena para la mejora del club.
Agradecer la confianza que en su día Ángel Blasco me prestó confiándole a Francisco Javier Ferré mi nombre para liderar el proyecto Unió en la Tercera Catalana y al mismo por confiar en mí durante estos tres años. 
El éxito generado estos años no hubiera sido posible sin la ayuda de mi compañero de fatigas Josep Mª Carnicer, y en general a toda esa gente del club y fuera de él que haya podido ayudar y/o colaborar en todo este tiempo, mil gracias de corazón.
Atentamente, 

Gabriel Amores Maluenda

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada